-->

środa, 12 marca 2014

#64 Z serii: #NIE BYŁEM AŻ TAK PIJANY- cz. 5

Witajcie!

No, to doczekaliście się cz. 5 z serii: #NIE BYŁEM AŻ TAK PIJANY!

Tak, dodaję je, bo nie mam innego pomysłu :(

Miłego spadania z krzeseł!


41. Niall: Nie byłem aż tak pijany.
 Harry: Prosiłeś mnie o autograf i zdjęcie, bo koledzy Ci nie uwierzą kogo widziałeś..


42.Niall: nie byłem taki pijany 
Harry: Stary położyłeś się na podłodze mówiąc "to dobry dzień aby umrzeć mój synu"
 

43. Niall: Nie byłem aż tak pijany !

 Liam: Stary,pytałeś się krzesła czy możesz się przysiąść

44. Niall: Wcale nie byłem, aż tak pijany !
Zayn: Niall zabrałeś kanapkę z masłem orzechowym nad jezioro i pytałeś ją czy za Ciebie wyjdzie.


45. Harry: Wcale nie byłem, aż tak pijany !
Lou: Ganiałeś psa krzycząc "kici kici". 


46. Liam: Wcale nie byłem, aż tak pijany ! 
Niall: Liam stanąłeś przed wielkim drzewem w parku i zacząłeś krzyczeć ile fabryka dała, że jest łyżką i chce Cię zabić.

47. Zayn: Wcale nie byłem, aż tak pijany !
Niall: Stary stanąłeś przed zamkniętą muszlą klozetową i krzyczałeś " Sezamie otwórz się. ! "


48. Niall: Wcale nie byłem, aż tak pijany !
Liam: Stary obudziłeś moją matkę i wręczałeś jej kwiatki z mojego parapetu. 

49. Niall: Wcale nie byłem, aż tak pijany !
Lou: Wybiłeś ekran telewizora, żeby uwolnić teletubisie. 

50. Zayn: Nie byłem, aż tak pijany !
Liam: Obsypałeś się brokatem i krzyczałeś, że jesteś Edwardem. !

Narka!

Agawa♥





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Szablon by S1K